.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التیماتوم امام جمعه بابل به جهاد کشاورزی و بازرگانی

مسئولان بازرگانی و جهاد کشاورزی درواردات بی‌رویه برنج و مرکبات به داخل کشورباید به مردم مازندران پاسخگوباشند

خبرنگارشمال نیوز: امام جمعه بابل گفت، برخی افراد با انجام برخی امور ناشایست سطح امید در جامعه را کاهش داده که این امر صدمات جبران ناپذیری برجای می‌گذارد.
به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل: حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل: با انتقاد از واردات بی ‌حد وحصرکالاها به داخل کشور بیان داشت : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای جلوگیری از واردات غیر ضروری کالاها به داخل کشور، متاسفانه شاهد هستیم واردات غیر ضروری کالاها همچنان در کشور رو به افزایش است.
وی افزود: سکوت مسئولان نسبت به این قضیه و عدم پاسخگویی آنها در این حوزه سبب پایین آمدن روحیه امید در بین مردم شده و حضورمردم درانتخابات بسیار تاثیر‌گذار است.
امام جمعه بابل: به واردات محصولات کشاورزی ازجمله مرکبات درایام برداشت مرکبات درمازندران اشاره کردوافزود: با توجه به تولید بسیارزیاد محصولات کشاورزی و مرکبات در داخل کشورچه ضرورتی وجود دارد که نسبت به واردات گسترده مرکبات به داخل کشور اقدام شود.
وی بیان داشت: کمرگ اعلام کرده که این محصولات با مجوز وزارت جهاد کشاورزی و بازرگانی وارد کشورمی‌شود اما این دونهاد توپ را به زمین یکد یگرپاس داده ونسبت به این موضوع بی‌توجه هستند.
خطیب جمعه بابل : از مسئولان بازرگانی و جهاد کشاورزی خواست درباره واردات بی‌رویه برنج و مرکبات به داخل کشور به مردم مازندران پاسخگوباشند.
روحانی درادامه : با اشاره به فرا رسیدن 27 آذر روز وحدت ودانشگاه گفت : شهید مفتح به عنوان نماد وحدت حوزه و دانشگاه در نظام اسلامی است و حوزه و دانشگاه به عنوان دو قشر علمی جامعه در توسعه و پیشرفت آینده جامعه اسلامی بسیار تاثیرگذار هستند.
امام جمعه بابل: همچنین به توطئه دشمنان در جدایی و افتراق حوزه و دانشگاه اشاره کردوبیان داشت: حوزه و دانشگاه با انسجام و وحدت بر این توطئه فائق آمدند.
وی تصریح کرد: این دو حوزه با تبادل نظر و انسجام بیشتر با توجه به جهاد علمی در ساختارهای اسلامی به ویژه در حوزه علوم انسانی می‌تواند ثمرات بسیار چشمگیری در جامعه داشته باشند.
خطیب جمعه بابل:درادامه به نزدیک شدن ایام انتخابات اشاره کردوگفت: انتخابات جلوه حضور و مقبولیت نظام اسلامی به شمارمی‌آید و بنا به گفته مسئولان درحال حاضر تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم آغاز شده است.
وی درپایان: با توجه به فرصت دو ماهه برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار آماده ‌سازی فضای انتخابات، مسئولان باید تمهیدات لازم رابرای حضور مردم در انتخابات باشکوه فراهم کنند تا مردم با حضور گسترده حماسه بزرگی خلق کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.